10 Gambar – Peminat Terkejut Lisa Surihani Seksi Berseluar Pendek Sampai Menampak Kan Ketika Duduk

Nama pelakon Lisa Surihani sebelum ini belum pernah terpalit dengan kontroversi panas, malah sering diangkat peminat tanah air sebagai seorang pelakon yang berkaliber dan bijak.

Namun, baru-baru ini tular beberapa keping foto Lisa berseluar pendek sehingga menampakkan pahanya dan bolehlah dikatakan agak seksi la jugak.

Menerusi perkongsian instagram seorang teman rapat Lisa, telah memuat naik beberapa foto percutian mereka di Tanjung Rhu Resort Langkawi bagi menyambut ulang tahun rakannya itu.

Dalam foto terbabit, Lisa dilihat memakai baju tshirt putih dan dipercayai memakai seluar pendek. Yusry juga turut ada dalam percutian tersebut.

Rata-rata netizen nampaknya meluahkan rasa terkejut kerana tidak menyangka aktres filem Lagenda Budak Setan ini akan berpakaian seperti itu.

Maklumlah, peminat terkejut kerana Lisa dianggap sebagai seorang yang sopan dan sentiasa menjaga adab dalam berpakaian. Jadi bila sesekali Lisa berpakaian begini, peminat jadi terkesima.

Sementara itu juga Lisa turut memuat naik gambar percutian mereka di sana, namun foto tersebut hanyalah gambar anaknya sulungnya, Yahaira.

 

“Alhamdulillah, Sedap Dapat B@T@NG NegrO Semalam, Lelaki Melayu Semua Kecik” Gadis Bertudung Umur 17 Tahun Bersyukur dapat NIKMAT BERSAMA Awang Hitam. Bukti Bergambar

Tak tahu nak cakap apa, mungkin gadis ini sudah mabuk ketum atau terlupa makan ubat. Dengan selamba seorang gadis dengan nama wechat, Cik Senyum 🙂 atau smile ini menceritakan pengalamannya beraksi dengan negro.

Perkara tersebut di ceritakan oleh gadis ini di dalam satu group yang bertajuk No rulesyang terdiri daripada 36 orang ahli dari lelaki dan perempuan. Sepertinya, ada antara mereka yang mengenali antara satu sama lain, mungkin ada yang tidak mengenali.

Panas betul perbualan di group wechat ni kan. Ini satu yang penulis temui, mungkin ada lebih banyak lagi group-group seperti ini di luar sana yang mungkin perbualan-perbualan di dalamnya lebih panas dari ini.

Abang Tolong janji jangan muat naik video ni ye, Fatin TUNJUK dekat abang sorang je tau.

Abang Tolong janji jangan muat naik video ni ye, Fatin TUNJUK dekat abang sorang je tau. Ingat Kan Video Biasa. Tapi Video Sungguh Memalukan. Akhirnya VIDEO Memalukan Kau Tu Tersebar Jua Hingga Mendapat 500k View

Abang Tolong janji jangan muat naik video ni ye, Fatin TUNJUK dekat abang sorang je tau. Ingat Kan Video Biasa. Tapi Video Sungguh Memalukan. Akhirnya VIDEO Memalukan Kau Tu Tersebar Jua Hingga Mendapat 500k View

Padan Muka Kau Dik. Aku Harap Mak Bapak Kau Tengok Video Kau ni. Ingat Kan Video ni Biasa-Biasa. Tapi Video Sungguh Memalukan
Akhirnya VIDEO Memalukan Kau Tu Tersebar Jua Hingga Mendapat 500k View

 

Ya Allah. Menangis Adam AF Bila Terserempak Dengan Fiza Halim Dan Suami Barunya.

Ya Allah. Menangis Adam AF Bila Terserempak Dengan Fiza Halim Dan Suami Barunya.

Pertemuan di sebuah restoran menjadi ruang buat penyanyi Adam (Akademi Fantasia 2) untuk mengenali dengan lebih rapat suami baru kepada bekas isterinya, Fiza Halim.Menurut Adam, dia menganggap suami Fiza,

Aizat Al Jefri sebagai seorang lelaki yang baik dan mampu membahagiakan Fiza.

Sebenarnya selepas sahaja kami berpisah saya memang tidak henti-henti mendoakan kebahagiaannya.

Apabila saya dapat tahu dia sudah berkahwin terus-terang saya rasa amat bersyukur dengan berita ittu kerana akhirnya ada juga orang yang boleh menjaganya.

Saya berpeluang berkenalan dengan suaminya baru-baru ini selepas kami terserempak di kedai makan yang sama dan Fiza memperkenalkan saya dengannya. Saya lihat suaminya seorang yang baik dan saya yakin Aizat dapat menjaganya dengan baik.

Mengulas mengenai hubungannya dengan bekas isteri, Adam mengakui mereka tetap berbaik meskipun telah berpisah.

Alhamdulilah hubungan kami sangat baik dan tiada apa-apa masalah. Dia merupakan wanita yang pernah menjadi isteri saya dan tak mungkin saya mahu membencinya. Saya sentiasa mendoakan yang baik-baik sahaja untuknya.Sumber.

 

Padan Muka Kau, Allah Da Bayar Cash – Afifah Nasir Hilang 3 ‘Job’ Model Dari Jenama Terkenal?

Pelakon paling sensasi ketika ini, Afifah Nasir telah memadam beberapa foto di Instagramnya yang dipercayai melibatkan beberapa jenama terkenal yang menggunakan khidmatnya sebagai model.

Namun selepas segala kontroversi yang melanda dirinya dan Aliff Aziz, reputasinya dilihat sedikit tercalar kerana pada ketika ini rakyat Malaysia masih marah akan tindakannya itu.

Afifah Nasir Kehilangan 3 ‘Job’ Model Dari Jenama Terkenal Gara-Gara Kontroversi Dengan Aliff Aziz

Netizen mula membuat spekulasi bahawa perkhidmatan Afifah bersama jenama-jenama tersebut telah pun ditamatkan berikutan reputasi buruk yang terpalit ke atas dirinya lapor suria.my.

Namun hanya Afifah dan pihak berkenaan sahaja yang mempunyai jawapannya.

Sementara itu, seluruh rakyat Malaysia masih menantikan penjelasan dari Afifah berhubung kontroversinya di pusat karaoke bersama Aliff Aziz.

Netizen juga menggesa Afifah segera membuat permohonan maaf secara terbuka sebagaimana yang dilakukan oleh Aliff dalam satu sidang media khas.

Ramai Lagi Lelaki Yang Tak Tahu, Inilah 7 Tanda Seorang Gadis Terlalu Kuat Beronani

Apa Tanda Wanita Sudah Ketagihan Onani? Sila baca disini anda akan tahu apa rahsianya. Buat wanita diluar sana hidup ini cuma sekali dan kita telah diajar membuat pilihan. Ada satu penyakit yang akan menyerang mereka baik golongan profesional atau biasa. Penyakit ini kini semakin menjadi satu trends kini iaitu penyakit suka beronani.

Tanda Wanita Sudah Ketagihan BerOnani

Onani atau melancap ini adalah aktiviti seksual bukan penetrasi yang sering dilakukan oleh lelaki mahupun wanita. Onani atau masturbasi oleh sebahagian besar doktor masuk dalam kategori perhubungan selamat asalkan dilakukan dengan betul, tidak menimbulkan masalah kesihatan dan tidak terlalu sering atau ketagihan

Malangnya tidak ada batasan seberapa banyak orang melakukan onani sehingga masuk kategori ketagihan. Dalam artikel ini kita akan membahas beberapa tanda jika anda sudah kebanyakan melakukan onani.Seperti halnya jenis ketagihan lain, ketagihan onani tentu memberi kesan negatif, baik bagi kesihatan mahupun mental secara semulajadi. Tanda anda sudah kebanyakan onani akan terlihat dari ciri-ciri yang dirasakan oleh anda sendiri. Misalnya anda lebih suka masturbasi dari melakukan hubungan seks normal, selalu ketagih mengulangi lagi jika ada kesempatan atau masa keseorangan, dan lain-lain.

Berikut Tanda Anda Sudah Ketagihan Pada Onani

Jika anda mendapatkan salah satu atau beberapa daripada ciri di bawah ini, segera periksa diri anda dan berusahalah yang terbaik mungkin mengurangkannya. Berikut ini 7 tanda anda sudah mengalami ketagihan, mari kita bahas satu per satu.

1. Menjadikan onani sebagai pelampiasan emosi
Ghairah seks memang kadang meningkat ketika emosi sedang tidak stabil. Salah satu penyaluran yang biasa dilakukan adalah dengan melakukan masturbasi. Jika anda selalu menjadikan onani sebagai pelampiasan emosi anda maka ada kemungkinan anda telah mula ketagih.

2. Timbul sakit pada kawasan kelamin
Aktiviti onani melibatkan rangsangan yang kuat pada kawasan kelamin secara terus menerus. Terlalu banyak mastubasi tentu akan menimbulkan kerosakan pada rangkaian yang terus menerus dirangsang. Akibatnya adalah timbul lecet pada kulit baik perempuan atau lelaki pada bahagian kemaluan atau yang paling teruk pembuluh darah menjadi rosak. Jika ini yang anda rasakan saat ini maka boleh dipastikan anda terlalu banyak beronani. Hentikan segera.

 

Video Penuh – Kakak Hisap Lah “Gadis Dapat Gangguan Lucah Dari Budak 4 Tahun”

Kakak hisap lah “gadis dapat gangguan lucah dari budak 4 tahun”|Hampir di anggap mustahil namun itulah yang berlaku apabila seorang wanita yang di kenali sebagai sera mendakwa telah menerima gangguan seksual dari budak yang baru berusia 4 tahun.

Menurut sera,dia telah bertemu dengan kanak-kanak tersebut semasa di sebuah majlis kenduri ,sedang seronok melayan keranah kanak-kanak yang tidak dikenalinya itu ,tiba tiba datang seorang budak dan berkelakuan pelik.

Katanya budak berkenan datang dekat sofa dan duduk di dekatnya.“Masa tu i duduk dekat lantai,tiba tiba dia turunkan seluar dia pengang burung dia dan cakap kakak hisaplah kakak”Tidak cukup dengan itu budak berkenan juga mengarahkan burungnya ke muka sera,terkejut dengan apa yang berlaku sera terus menolak dan berkata “buat apa ini malulah tak pakai seluar”

Pada awalnya sera menganggap dia salah dengar atau budak tersebut cuba bermain main dengannya,namun tindakan kanak kanak itu mendekatkan burungnya kemulut sera menunjukkan kanak-kanak tersebut benar benar inginkan sera melakukannya.

Pun begitu sera tidak melaporkan kelakuan budak tersebut kepada ibu bapanya kerana otaknya terlalu runsing memikirkan darimana anak sekecil itu belajar benda yang tidak sepatutnya.Kisah yang dikongsi oleh sera telah mneriman pelbagai reaksi natizen yang juga terkejut dengan apa yang berlaku.Malah menurut mereka inilah realiti genenari muda sekarang dan kita patut bersedih akan hal itu.

 

Mak Aik. Patutlah Kena Kecam, 18 Gambar Terkini Irisha Suhaimi, Anak Perempuan Amy Search Yang Di Kecam Terlalu Seksi

Siapa menyangka pelakon wanita popular, Nabila Huda mempunyai seorang adik perempuan yang cantik dan amat menawan.

Nama si gadis cantik ini ialah Shasha atau nama sebenarnya Irisha Myra Suhaimi, kini berumur 16 tahun.

Dfahamkan, dia tinggal bersama ibunya di Houstan, Texas dan hanya tiga kali bertemu bapanya, Amy Search selepas bercerai ketika Shasha masih kecil, hanya berusia 3 tahun.

Untuk pengetahuan, walaupun Shasha dan Nabila Huda dianggap adik-beradik sah namun mereka lahir dari ibu yang berlainan. Nama ibu Nabila ialah isteri pertama Amy Search iaitu Faridah Fadzil, manakala ibu Shasha ialah Roslisa Ahmad, isteri ketiga kepada penyanyi rock itu.

Berikut ialah beberapa keping gambar Shasha yang cukup membuat admin terpegun dan tergamam. Raut wajahnya begitu berbeza dengan kakaknya, Nabila Huda kerana kelihatan lebih cerah, cantik dan jelita.