Mak Aik. Patut Lah Kena Kecam. Sengaja Tayang Punggung Dan Seksi Kilafairy Di Kecam Teruk. Suka Sangat Tayang Bontot

IMEJ seksi dan menggoda penyanyi dan pelakon Kilafairy sememangnya menjadi buah mulut ramai sejak di awal kemunculannya di bidang seni lagi.

Bermodalkan wajah eksotik, bibir mungil dan bentuk badan yang sempurna, Kila tidak ‘segan-silu’ menayangkan asetnya dengan bergaya provokatif setiap kali gambarnya dirakamkan.

Namun, keseksian Kila ternyata ‘memakan diri’ apabila gambarnya ‘melentik’ sakan di Instagram mengundang kritikan netizen.

Dalam gambar yang dimaksudkan itu, Kila dilihat mempromosikan sejenis produk makanan kesihatan umtuk menguruskan badan dan berposing menggoda bagi menunjukkan efek produk pelangsingan tersebut.

Bagaimanapun, Kila tidak mengambil pusing kata-kata nista mereka malah memandang negativiti mereka sebagai ‘masalah kurang IQ’.

“Mulut orang tak boleh nak tutup. Jadi, biarlah mereka nak cakap apa. Percakapan mereka itu melambangkan IQ mereka.

“Lagipun, mereka yang juga tolong lihat karya-karya saya. Kami memerlukan satu sama lain,” kata Kila ketika dihubungi mStar Online.

AMBOI.. pelakon dan penyanyi seksi Malaysia, Kilafairy kini dikhabarkan ‘taksub’ dengan tubuh badan sendiri, betul ke?

5 gambar Seksi Kila selanjutnya hanya untuk 18 thn ke atas sahaja. klik gambar kotak di bawah dan masukkan password ( 1234 )

Sungguh Seksi Dan Seksa Melihat. 10 Golongan Wanita yang Dilaknat Allah, No.3 Paling Banyak Zaman Sekarang

Banyak ladang pahala menjadi wanita. Mulai sebagai pribadi muslimah, sebagai istri, hingga sebagai seorang ibu. Namun, menurut hadis, ada pula wanita-wanita yang dilaknat oleh Allah Subhanahu wa Ta’ala meskipun mereka beridentitas muslimah.

Siapa saja mereka? Inilah 10 wanita yang dilaknat Allah
1. Wanita yang mengubah ciptaan Allah

Seperti artis yang melakukan operasi plastik agar semakin cantik. Ada yang ‘merenovasi’ wajahnya dengan teknologi terkini, menambah atau mengurangi, bahkan ada pula yang sampai berganti kelamin.

Hal-hal demikian termasuk dalam kategori mengubah ciptaan Allah. Dan Allah melaknat manusia -khususnya wanita- yang mengubah ciptaanNya.

Menghujat Allah alvashmat valmvtshmat valmtnmsat valmtfljat llhsn almghyrat ciptaan Tuhan
“Allah melaknat wanita yang menato, wanita yang minta ditato, wanita yang menghilangkan bulu di wajah, wanita yang merenggangkan giginya agar terlihat cantik, serta wanita yang mengubah ciptaan Allah” (HR. Bukhari)

2. Menghilangkan bulu di wajah

Demi alasan kecantikan, tidak sedikit wanita yang mau melakukan apa saja baik yang beresiko besar maupun kecil. Baik yang halal maupun yang haram.
Di antara hal yang dilakukan demi alasan kecantikan namun dilarang oleh Allah adalah menghilangkan bulu di wajah.
Entah dengan cara operasi plastik atau menggunakan laser atau ‘membakarnya’ dengan lilin dan semacamnya.

Dalam lanjutan hadits tersebut, Rasulullah shallallahu ‘alaihi wasallam bersabda:
Menghujat Allah alvashmat valmvtshmat valmtnmsat
“Allah melaknat wanita yang menato, wanita yang minta ditato, wanita yang menghilangkan bulu di wajah” (HR. Bukhari)
Dalam riwayat Muslim disebutkan pula wanita yang menghilangkan bulu di wajah dan wanita yang minta bulu wajahnya dihilangkan.

Menghujat Allah alvashmat valmstvshmat valnamsat valmtnmsat
“Allah melaknat wanita yang menato, wanita yang minta ditato, wanita yang menghilangkan bulu di wajah dan wanita yang minta bulu wajahnya dihilangkan” (HR. Muslim)

3. Wanita yang mentato maupun bertato

Tato adalah suatu tanda yang dibuat dengan memasukkan pigmen ke dalam kulit. Dulu, tato identik dengan preman laki-laki dan warna tatonya hitam.
Namun saat ini warna dan jenis tato lebih banyak variasinya.

Dulu mungkin sangat sulit mendapati wanita memakai tato. Namun di zaman yang katanya era globalisasi ini, tidak sedikit wanita yang membuat tato pada anggota tubuhnya.

Mulai yang diletakkan di tangan, kaki, punggung, paha, hingga daerah-daerah yang lebih ‘privasi’ lagi.
Tato –oleh kaum sekuler dan liberal- dipandang sebagai ekspresi kebebasan. Ia juga dipandang sebagai lambang keberanian dan untuk mempercantik diri. Sedangkan di sisi Allah, wanita yang bertato adalah wanita yang dilaknat.

Dalam hal ini yang dilaknat Allah adalah keduanya baik wanita yang mentato maupun wanita yang minta ditato. Menghujat Allah alvashmat valmvtshmat

4. Wanita yang Mencaci dan Menghina Sahabat Nabi

Bagi wanita-wanita yang mencaci dan menghina sahabat Nabi, Allah SWT melaknat mereka. Rasulullah shallallahu ‘alaihi wasallam bersabda:
Jika Anda telah melihat orang-orang yang menghina teman-teman saya mengatakan, sialan jahat
“Jika kalian melihat orang-orang yang mencaci maki sahabat-sahabatku, maka katakanlah laknat Allah atas keburukan kalian” (HR. Tirmidzi)

5. Merenggangkan gigi supaya terlihat cantik

Jangan kahwin dengan lelaki KELANTAN, Nanti kau akan menyesal.

Jangan kahwin dengan lelaki KELANTAN. Nanti kau akan menyesal. Lelaki KELANTAN ramai yang hisap dadah dan kaki perempuan.

Ramai orang kata kalau nak cari suami jangan cari lelaki berasal dari kelantan. Mana tidaknya lelaki kelantan selalu dibabitkan dengan kisah JAHAT, KAKI PUKUL , KAKI PEREMPUAN, KAKI DADAH dan boleh dikatakan lelaki kelantan dicop lelaki nereka.

Aku kahwin dengan lelaki kelantan dan aku nilai sendiri. Memanglah kalau dengar cara diorang cakap memang kasar dan aku sendiri pernah menangis dalam almari sembunyi dari suami aku sebab suami aku selalu marah-marah aku. Tapi suami aku cakap ” bila masa abe marahnyo? Abe suruh dan oyak jah. Memang org jate kelate kecek laguni. Kecek serupa nak gocoh . Bo la duduk dlm almarinya. Macam susut ko org jahat ” sambil dia ketawa terbahak-bahak.

Korang boleh bayangkan tak? Aku lari sembunyi dalam almari sebab aku ingat dia jenis suka marah-marah dan memang luaran lelaki kelantan nampak kasar tapi kalau korang nak tahu lelaki kelantan yang kasar tu la, yang didik aku bab agama dan dia jugalah orang selalu bekerja keras mencari rezeki. Dia orang yang selalu pastikan keluarga kami bahagia dan dapat kehidupan yang baik. Dia rajin dan berfikiran matang. Lelaki kelantan memang nampak luaran kasar tapi hati diorang baik. Siap ada bunga-bunga lagi ok. Lelaki kelantan tak sweet tapi penyayang . Jadi siapa yang dapat suami dari kelantan tu kira bertuah la.

Lelaki kelantan tu la yang ringan tulang, tolong basuh berak anak, tolong jaga anak, tolong kemaskan rumah, tolong masak, jaga aku dalam pantang dan boleh kata aku bertuah dapat kahwin dengan lelaki kelantan tu. Mana tidaknya, masa umur dia 23tahun tak seperti remaja lain. Dia tidak suka keluar lepak dan tidak pernah buat perkara yang sia-sia.

Dia pandai cari duit, umur dia 25tahun dia dah simpan aset dan berjaya dalam hidup. Dia tak suka membazir dan dia jenis suka berjimat. Dia seorang suami yang bertanggjawab. Rokok dia tak hisap apatah dadah. Bagi yang selalu bersangka buruk dengan lelaki kelantan ni, korang kena buka hati yang tak semua lelaki kelantan ni jahat dan masih ramai lagi lelaki kelantan yang baik-baik dan soleh . Yang jahat hanya sebilangan kecil sahaja

‘Muka Je Flawless Tapi Badan Tak Jaga Ada Jerawat. Uqasha Senrose Tayang Badan berjerawat Di Kecam Netizen

‘Muka Je Flawless Tapi Badan..’ – Upload Foto Nampak Bahagian Belakang, Uqasha Senrose Buat Netizen ‘Terkelu’

Bermula dengan isu berpakaian seksi di Anugerah Skrin 2017, nama Uqasha Senrose nampaknya kembali hangat diperkatakan apabila beliau kelihatan sedikit ‘berisi’ daripada sebelum ini. Selepas itu, pelbagai kritikan diterima sehinggalah Uqasha mendakwa dirinya terkena ‘body shaming’.

 

Semalam, Uqasha sekali lagi menerima kecaman gara-gara memuatnaik gambar menampakkan bahagian belakangnya. Di ruangan komen, ramai yang mencadangkan Uqasha berpakaian menutupi belakang kerana terdapat jerawat badan. Amboi! Sampai kesitu korang zoom!

Alamak! Sampai ke belakang badan korang zoom

Gambar yang no 5 tu paling clear dan Sangat Seksi Uqasha ni . Klik gambar Kotak DI Bawah Dan Masukkan Password ( 1234 )

Oh Mak Aik. “Apa yang tegak kat dalam tu?”- Netizen Ragu-ragu Lihat Ada ‘Benjolan’ Pada Seluar Sajat

Siapa tak kenal akan Nur Sajat, pengasas produk kosmetik yang popular. Gelagatnya di media sosial terutama di Instagram cukup mencuit hati para netizen dan kadangkala menimbulkan kontroversi juga.

Kali ini, Sajat tampil mengaku dirinya mempunyai dua kemaluan di laman Instagramnya. Hah biar betul ni? Err hari tu bukan cakap lain ke?

Baru-baru ini Sajat telah pun memuat naik satu video akan dirinya yang sedang seronok berkaraoke. Melalui rakaman itu, ramai di antara netizen yang meninggalkan komen kurang menyenangkan terhadap ‘fizikal’ Sajat di dalam video tersebut.

Rata-rata yang meninggalkan komen di video tersebut mendakwa mereka melihat kemaluan Sajat kelihatan agak ‘menonjol’. Mungkin seluar Sajat terlipat membuatkan ianya kelihatan menonjol. Atau ia sememangnya ‘menonjol’ siapa tahu? Kata wanita tulen, macam mana boleh ‘menonjol’ kan?

Sajat kemudiannya memuat naik sebuah video lagi yang membidas kembali komen-komen para pengikutnya.

“Tak malu ke tengok kemaluan orang. Kita kan memang ada dua kemaluan.” Aik yang mana satu betul ni?

hahah aku tengok video ni tak tahu lah nak nangis ke, nak ketawa ke.. hhaha korang sendiri la tengok. Klik Gambar Kotak DI Bawah Dan Masukkan Password ( 1234 ) untuk tengok video

 

Mak Aik. Naik Malu Pulak Tengok. ” Suka Pegang – Pegang Netizen Meluat Dengan Fattah Dan Fazura?

Berdasarkan perkongsian video oleh teman-teman rapat mereka di Instagram, jelas pasangan yang digelar ‘Fattzura’ ini sedang bahagia dilamun cinta kerana sering berpegangan tanpa menghiraukan lensa kamera!

Dan seperti biasa, setiap tindak-tanduk mereka pasti menimbulkan pelbagai reaksi daripada masyarakat.

Ada yang gembira dengan konsep ‘bercinta selepas nikah’ yang diamalkan oleh pasangan sama cantik sama padan ini.

Tidak kurang juga ada yang meluat dengan mereka kerana di mana-mana sahaja pasti ada rakaman video mahupun gambar yang memaparkan kemesraan mereka ini!

Memanglah tak ada salah pun apa yang dilakukan oleh pasangan ini tetapi kalau boleh berpada-pada dan jaga batas. Senang cerita, ‘simpan’ sikit untuk masa berdua sahaja.

Bukan apa, risau juga kalau ada pihak yang busuk hati atau cemburu membuat pelbagai cara untuk memisahkan pasangan ini. Haaa siapa tahu kan? Manusia ni, dah la lain-lain perangainya!

 

Lagi Meluat kalau korang tengok gambar no 5-6 tu. huhuhu Korang tengok tangan fattah pegang fazura kat mana. huhu. Tengok Gambar Klik Gambar kotak DI Bawah Dan Masukkan Password ( 1234 )

 

 

Mak Aik. Seksinya. Berlakon Adegan Berkemban Pelakon Cantik Hannah Delisha Sanggup Di Kecam Netizen

Pelakon cantik yang namanya semakin meningkat naik, Hannah Delisha sudah bersedia andai dikecam berkemban dalam filem terbaharunya berjudul Langsuir.

Dalam filem arahan Osman Ali itu, pelakon berusia 21 tahun itu sekali lagi bergandingan dengan pelakon Syafiq Kyle selepas drama Mencintaimu Mr. Photographer.

“Ada dua babak yang agak seksi iaitu babak berkemban ketika mandi dan juga babak Syafiq menyiram air ke atas diri saya.

“Namun begitu, sebelum babak tersebut dilakukan saya ada menyuarakan pendirian agar pakaian kemban yang tersarung tidak menampakkan lurah dada dan juga paha. Sementara babak Syafiq menyiram air pula, ketika itu saya memakai baju

“Tetapi saya sudah bersedia andai babak tersebut mengundang perdebatan kerana berkemban atau tidak pastinya ada mata hati mereka yang tidak bersetuju,” katanya seperti yang dilaporkan Kosmo!

Dalam pada itu, Hannah mengakui dia gementar dan dalam masa sama teruja kerana ini kali pertama dia diberi kepercayaan sebagai heroin

5 Gambar Berkemban Dalam Babak Filem Langsuir Seterusnya Hanya Untuk 18 Tahun Ke Atas Sahaja. Klik Gambar Kotak Di Bawah Dan Masukkan password ( 1234 )