Gadis menyesal selepas video tersebarkan di laman sosial.!!

Gadis menyesal selepas video tersebarkan di laman sosial.!!
Manusia ni memang banyak yang perangai pelik, ada yang jenis suka kumpul koleksi patung kartun banyak-banyak dalam rumah. Ada yang suka kumpul koleksi video  tut dengan kekasih hati.


Selalunya manusia macam ni, buat semua tu kerana kepuasan. Bila tengok balik video tuts dengan kekasih, rasa puas hati.

Seorang lelaki ni dengan rela hati dan bangga diri, boleh pulak dok rakam aksi beromen dengan kekasihnya dalam telefon bimbit.

Ingatkan orang lain yang rakam aksi  tanpa pasangan ni sedar, rupanya memang lelaki tu sendiri yang rakam aksi dalam semak.

Korang jangan ingat aksi itu ni berlaku kat Malaysia tau. perempuan dan lelaki Melayu semua baik-baik kann. Mana pernah dia dengan kekasih dalam semak, setakat manja sikit-sikit tu ada la kan.

Tak ada la sampai berani nak rakam aksi  dalam telefon, ye dak. Pasangan dari negara jiran ni, memang betul-betul berani untuk rakam aksi  dorang dalam semak menggunakan telefon bimbit.

Rasanya apa motif lelaki ni rakam aksi  dengan awek dia ek? Entah-entah lelaki tu suka simpan video tut dengan kekasih hati sebab nak ugut kekasih dia kalau perempuan tu buat hal di kemudian hari kot.

Agak-agak kalau awek tu nak tinggalkan dia sebab pilih lelaki lebih kaya. Lelaki ni boleh ugut awek tu dengan sebarkan video tut dorang.

Yang bodohnya awek tu dengan rela hati biarkan diri dia dirakam sewaktu beromen. Bila dah tersebar, baru rasa menyesal kot.

Waktu nak sedap tak ingat apa dah, bila dah kena ugut baru nak menyesal. Tak payah mudah sangat nak serah dara kat lelaki di luar sana. Video tu nak buat tontonan untuk anak cucu di kemudian hari ka??

Share on Google Plus

About Paul

0 comments:

Post a Comment