Header Ads

Janna Nick Teruk Dimaki Oleh Mat Saleh Komen Gambar Ruby Rose di Instagram

Nak tanya kat korang apa perasaan korang bila artis yang anda puja kena kutuk dengan orang lain? Da Confirm korang bengang gila kan? Haa, ini yang terjadi pada Janna Nick bila dia komen di Instagram artis Hollywood, Ruby Rose. Ruby Rose ni agak terkenal juga di kalangan rakyat Malaysia sebab muka dia unik serta lain dari yang lain.



Da tentu Bukan main marah lagi peminat Ruby Rose bila Janna

Nick dikecam hebat oleh orang luar. Bagi kami tak salah pun nak komen kan? Sabar je lah ye Janna Nick. Huhu
Korang rasa patut ke tak? komen sikit kat bawah tu

Sebab kan komen Janna Nick tu, peminat tgiler Ruby Rose terus balas komen tersebut. Kalau korang tengok komen-komen di bawah ni boleh tahan teruk juga Janna Nick kena. Macam-macam perkataan dah keluar.


Bagi Admin tak patut Jannah Nick cakap macam tu kot.


No comments

Powered by Blogger.